کد خبر 220133
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

پروژه ۱۴۴ واحدی فاطمه‌الزهرای محرومان احداث می‌شود

پروژه ۱۴۴ واحدی فاطمه‌الزهرای محرومان احداث می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: پروژه ۱۴۴ واحدی فاطمه‌الزهرای مسکن محرومان توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حامد کیخسروی صبح چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن که با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد انجام شد، اظهار کرد: پروژه فاطمه‌الزهرا در شهرک اندیشه اردبیل و در زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۱۲ متر مربع در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از محل حساب ۱۰۰ امام و در ۶ بلوک در حال اجرا است، تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این پروژه کمک به خانه‌دار شدن ۱۴۴ خانوار از متقاضیان واجد شرایط و آسیب‌پذیر فاقد مسکن با حمایت حساب ۱۰۰ و مشارکت خیرین استان اردبیل است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه محرومان روستایی شهرستان که قبلاً شناسایی شده واجد شرایط دریافت این واحدها هستند، گفت: خانواده‌های کم درآمد روستایی شهرستان که به دلیل عوامل قهری و طبیعی دچار حادثه شده و در حال حاضر فاقد مسکن هستند، در اولویت دریافت این واحدها قرار دارند.

کیخسروی افزود: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و خیریه‌ها که تاکنون با حمایت این نهادها موفق به دریافت مسکن نشده‌اند، طبق تفاهمنامه پنج‌جانبه به ازای هر واحد ۱۴۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز تقبل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ساخت نهضت ملی مسکن در استان اردبیل را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال حاضر در تمامی شهرستان‌ها و توسط بنیاد مسکن طرح‌های نهضت ملی در دست احداث است که با پیشرفت‌های فیزیکی متعدد امیدواریم در مهلت مقرر و با همکاری بانک‌های عامل نسبت به تکمیل و تحویل این واحدها به متقاضیان واحد شرایط اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha