کد خبر 220102
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

حضور پادشاه و ملکه شهر پاتانی در شانزدهمین مسابقات تلاوت قرآن تایلند

حضور پادشاه و ملکه شهر پاتانی در شانزدهمین مسابقات تلاوت قرآن تایلند

پادشاه رامای دهم و ملکه سوتیدا شهر پاتانی در مراسم مولود النبی(ص) جهت اهدای جوایز شانزدهمین مسابقات سراسری تلاوت قرآن کریم سال 2023 شرکت کردند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ پادشاه رامای دهم و ملکه سوتیدا شهر پاتانی ضمن حضور در مراسم مولود النبی(ص) جوایز شانزدهمین مسابقات سراسری تلاوت قرآن کریم سال 2023 را به برگزیدگان این دور از مسابقات اهدا کردند.

این مراسم که در مسجد مرکزی استان پاتانی منطقه موانگ پاتانی برگزار شد، اوسوت، معاون استاندار پاتانی، پراسارن سرچارون، معاون شیخ الاسلام، نیانواس سلیمان، شهردار پاتانی، وای دی راما مامینجی، رئیس کمیته اسلامی استانی پاتانی، رویاوانسو امام جماعت مسجد مرکزی استان پاتانی، سانیت ایمریت، رئیس کمیته داوران مسابقات سراسری تلاوت قرآن 2023 به همراه مقامات دولتی و شهروندان حضور داشتند.

همزمان با ورود پادشاه و ملکه به تالار مسجد مرکزی نانگ پاتی موسدیامو، مرکز فرماندار استان پاتانی گزارشی از فعالیت‌ها و اهداف مسابقات سراسری تلاوت قرآن کریم در تایلند ارائه شد.

در ادامه، پادشاه تایلند به برگزیدگان، نایب قهرمانان، هیأت داوران و حامیان این رویداد قرآنی که در مجموع 36 نفر بودند، لوح تقدیر و لوح یادبودی را تقدیم و سپس با نمایندگان، هیات امناء مساجد و مردمان به گفت‌وگو نشست.

وی جهت مشاهده محصولات OTOP در نمایشگاهی که در حاشیه مسابقات قرآن برپا شده بود، حضور یافت و از پروژه توسعه منطقه Ku Bae Sira دیدن کرد.

پادشاه تایلند از سازمان اداری استان پاتانی «واحد پزشکی سلطنتی» بازدید داشت.

بنابر اعلام این خبر، در حاشیه این برنامه لوح افتخار و جوایزی را به 6 تن از هیأت‌های اسلامی استانی با عملکرد ممتاز در سال 2022 و نیز به 25 تن از ائمه جماعاتی که در سال 2022 عملکرد ممتاز داشتند و به نمایندگان مدارس، مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان مدارس خصوصی لوح افتخار و جوایزی را اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha