کد خبر 219962
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

بعد از کسب طلا؛

قهرمان آسیا وارد زادگاهش شد

قهرمان آسیا وارد زادگاهش شد

اردبیل- قهرمان مسابقات آسیایی بعد از کسب طلا وارد زادگاهش آبی‌بیگلوی نمین شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عصر دوشنبه یوسف صبری صاحب مدال طلا در مسابقات آسیایی گوانژو چین توانست با استقبال کم نظیر اهالی آبی‌بیگلوی نمین وارد زادگاهش شود.

این ووشوکار اردبیلی که در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و برای سومین بار طلای آسیا را نصیب خود کرد، در فینال حریف ماکویایی خود را در کمتر از ۳۰ ثانیه شکست داده و مدال طلا را به گردن آویخت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم استقبال از این قهرمان ورزش ووشو در آبی‌بیگلوی نمین اظهار کرد: هر چند در این دوره از مسابقات استان اردبیل تنها یک نماینده داشت اما افتخاری عظیم و ماندگار برای استان خلق کرد که در تاریخ ورزش این استان به ثبت خواهد رسید.

اکبر ورودی تصریح کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم تا برای مسابقات المپیک و آسیای پیش رو قهرمانان و ورزشکاران توانمندی را در رشته‌های مختلف آماده حضور و رقابت در این رویدادها کنیم تا نام اردبیل همچون گذشته در ورزش این کشور شایسته و خوش بدرخشد.

وی گفت: ملت ایران سابقه به یادماندنی از دلاورمردی‌های ورزشکاران این استان در عرصه‌های المپیک، جهانی و آسیایی دارند و این استان می‌تواند باز در این عرصه‌های ورزشی و کسب مدال‌های رنگارنگ نقش‌آفرینی کرده و موفق عمل کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با حمایت مسئولان و همراهی هیئت‌های ورزشی سعی ما بر این خواهد بود تا استعدادها را در رشته‌های مختلف مورد سنجش قرار داده تا امکان شناسایی و معرفی ورزشکاران توانمند را در رشته‌های مختلف برای کسب افتخارات بیشتر مهیا کنیم.

ورودی اضافه کرد: برخلاف ادعاها، ورزش استان نه تنها در سراشیبی سقوط قرار نگرفته بلکه توانمندتر از گذشته سعی بر این است تا در رشته‌های مختلف توانمندی‌ها و قابلیت‌ها ارتقا یافته و کسب مدال‌ها و عناوین ملی و جهانی آسیایی را شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha