کد خبر 219536
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

حجره شیخ عباس قمی در طرح گسترش حرم!

حجره شیخ عباس قمی در طرح گسترش حرم!

جدیدترین شماره ماهنامه خیمه با موضوعات مختلف، همراه با پرونده صدسالگی کتاب شریف «مفاتیح‌الجنان» منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ ماهنامه «خیمه» در بیست‌ودومین سال انتشار، روی جلد شماره ۱۵۹ خود را به تصویری از مرحوم شیخ‌عباس قمی، نویسنده کتاب شریف مفاتیح‌الجنان اختصاص داده و طی گفت‌وگوها و یادداشت‌هایی کتاب شاخص این دانشمند و نویسنده را مورد بررسی قرار داده است.
از جمله مطالب این پرونده، روایت روزنامه‌نگار مشهدی از خانه‌ای است که مفاتح‌الجنان در آن نوشته شده است. این مطلب با تیتر «حجره شیخ عباس قمی در طرح گسترش حرم!» روایت حسین بیات از تحقیقاتش در این موضوع است.

یادداشتی از آیت‌الله محسن فقیهی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر طبسی، گفت‌وگو با آیت‌الله حسن عالمی درباره ویژگی‌های وحدت‌آفرین رسول مهر، مصاحبه با ماموستا اقبال بهمنی درباره اهمیت تقریب مذاهب اسلامی، صندلی داغ با مدیر شهر سرود مأوا، درباره پدیده «سرودمداحی»، پرداختن به دلایل ‌کم‌رونقی مساجد کشور با عنوان «بنیاد دین مردم بر باد رفت؟!»، گزارشی از نشست بررسی کارنامه ادبی شاعر آئینی مرحوم سیدحسن حسینی، روایت حسین شرفخانلو از حاج‌ولی نوروزی، بنیان‌گذار چله زیارت عاشورا در خوی، گزارش خبرنگار خیمه از بزرگترین رویداد جهانی حضرت رقیه(س) در زنجان از جمله مهمترین مطالب مندرج در شماره ۱۵۹ ماهنامه خیمه است.

حجره شیخ عباس قمی در طرح گسترش حرم!

ماهنامه خیمه به صاحب‌امتیازی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، بیست ودو سال است به‌طور مرتب منتشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کاغذی یا الکترونیکی این مجله را از درگاه‌های اینترنتی و کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha