کد خبر 219490
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

امام جمعه موقت ارومیه:

وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است

وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است

 امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به اینکه اطاعت و تبعیت لازمه ولایت است، اظهار کرد: ۲راهبرد اصلی پیامبر در طول زندگی خود مقاومت وحدت و تقریب بود و وحدت مهمترین راهبرد مورد تاکید قرآن کریم است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام محمد حیدری زاد ۸ مهرماه در دومین همایش سراسری هفته وحدت که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد افزود: آذربایجان غربی مظهر وحدت ادیان و مذاهب و اقوام است و مردمانش چهار دهه است زندگی مسالمت آمیز را تجربه می کنند.

وی تصریح کرد: امروز تهمت های نظام مستکبر بر ملت ایران از جمله افعالی است که باید ملت ایران در برابرش صبر کنند تا در روز پیروزی نهایی به باطل بودن جبهه کفر برسند.

حجت الاسلام حیدری زاد یاد آور شد: فلسفه اصلی همه حکومت‌ها الهی، اجرای حکم الهی است و ماهیت حکومت دینی جز حکم خدا چیز دیگری نیست.

 امام جمعه موقت با اشاره به نامگذاری ایام ولادت پیامبر اکرم به هفته وحدت توسط امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: امام خمینی برای احیای ۲راهبرد مورد تاکید پیامبر و ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمانان این ایام را هفته وحدت نامگذاری کردند.

در ادامه ماموستا کلشی نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز افزود: اهل سنت و مردمان کُرد هیچ وقت سپر دشمنان نخواهند شد و از آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم اهل سنت برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف تمدن نوین اسلامی قدم خواهند برداشت.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اظهار کرد: اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیع با حفظ وحدت اجازه هیچ گونه تفرفه را نخواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha