کد خبر 219458
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با «حیات»:

جوانان باید با آگاه‌سازی عاشق نظام شوند

جوانان باید با آگاه‌سازی عاشق نظام شوند

امیر حمید واحدی گفت: باید رشادتهای ارتش و نیروی هوایی را به جوانان انتقال داد؛ چراکه آنان باید با شنیدن واقعیات و آگاه سازی عاشق این نظام و نیروهای مسلح شوند.

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره اهمیت نقش رسانه ها در معرفی ارتش و به ویژه شهدای پدافند ارتش به جامعه گفت: رسانه ها در این زمینه می توانند نقش بسیار مهمی ایفا کنند؛ چراکه آنان تمام تلاشی که سربازان نیروی هوایی ارتش انجام می دهند را می توانند به سمع و نظر مردم برسانند. آنها می توانند واقعیت ها را به مردم گفته و با امید آفرینی دل مردم را خوش کنند. رسانه‌ها مهم‌ترین رکن این کشور برای اطلاع رسانی و مبارزه با غول رسانه های جهان هستند.

وی درباره این سوال که درباره پرداختن به شهدای نیروی هوایی ارتش چه اقداماتی انجام شده است، گفت: در این مورد باید گفت که هم از طرف ما و هم از طرف رسانه ها کم کاری هایی صورت گرفته است؛ اما امیدواریم رسانه ها با نیروی هوایی ارتش هماهنگ شده و پای کار بیایند تا بگوییم اگر نیروی هوایی نبود و نقش مهمی که در زمان جنگ تحمیلی به ویژه روزهای آغازین جنگ تحمیلی و در عملیات کمان 99 ایفا کرد، مسیر جنگ تغییر می کرد؛ چراکه این نیروی هوایی بود که ارتش صدام را زمینگیر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: باید رشادتهای ارتش و نیروی هوایی را به جوانان انتقال داد؛ چراکه آنان باید با شنیدن واقعیات و آگاه سازی عاشق این نظام و نیروهای مسلح شوند.

امیر واحدی درباره اقدامات اجرایی که در این زمینه انجام شده است، گفت: در روزهایی که جنگهای نوترکیب راه اندازی شده، در زمینه آگاه سازی جوانان و معرفی شهدای ارتش اقداماتی از طریق قسمت فرهنگی و عقیدتی سیاسی نیروی هوایی انجام شده است و موضوع این نیاز دارد که رسانه ها به ما نزدیکتر شده تا واقعیات را به سمع و نظر مردم برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha