کد خبر 219423
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

عمل زایمان طبیعی به روش بدون درد برای اولین بار در مازندران انجام شد

عمل زایمان طبیعی به روش بدون درد برای اولین بار در مازندران انجام شد

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام ساری گفت: برای اولین بار در مازندران، عمل زایمان طبیعی به روش اسپاینال یا بدون درد در بیمارستان امام خمینی ساری انجام شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مرضیه زمانیان رئیس مرکز آموزشی درمانی امام ساری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: برای اولین بار یک زایمان طبیعی به روش اسپاینال در بیمارستان امام خمینی ساری انجام شد.

وی افزود: این زایمان به بهترین نحو انجام شد و مادر از انجام آن بسیار رضایت داشت.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری خطاب به مادرانی که از زایمان طبیعی می‌ترسند و دچار اضطراب و ترس شدید هستند، این روش را توصیه کرد و گفت: در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری این امکان وجود دارد که روش زایمان طبیعی بدون درد با کمترین هزینه و با حضور کادری متخصص زایمان انجام شود.

زمانیان بیان کرد: مادرانی که برای اولین بار زایمان را تجربه می کردند، قبل از زایمان ترس بسیاری از درد داشتند، اما با این روش، طبیعی و کاملاً بدون درد فارغ می شوند و رضایت بسیار بالایی از فرایند زایمان خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه برای این نوع زایمان عوارض خاصی تاکنون گزارش نشد و اکثر بانوان می‌توانند آن را تجربه کنند، گفت: امیدواریم با این روش، میزان زایمان طبیعی که بهترین زایمان برای مادر است رشد قابل توجهی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha