کد خبر 219265
۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

اختلاف داخلی در استقلال حل نشود این تیم به جایی نمی‌رسد/ به آینده تیم امید با عنایتی خوشبینم

اختلاف داخلی در استقلال حل نشود این تیم به جایی نمی‌رسد/ به آینده تیم امید با عنایتی خوشبینم

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی در مسابقات آسیایی صحبت کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: در فرصت تعطیلی مسابقات لیگ برتر استقلال فرصت خوبی داشت که خودش را از لحاظ روحی ریکاوری کند و مشکلات داخلی تیم و باشگاه مرتفع شود ولی عدم مدیریت درست مشکلات داخلی در این مدت نه تنها مسائل را رفع و رجوع نکرد، که حتی تشدید هم شد و ماجرا دارد به جاهای باریک می‌کشد. 

وی افزود: با ادامه این روند قطعاً استقلال ضربه خواهد خورد. تیمی که با این همه مشکلات ریز و درشت تا اینجا عملکرد خوبی داشته حیف است به این دلیل از هم بپاشد و لطمه ببیند. من نمی‌گویم مقصر کادرفنی است یا مدیریت. هرچه هست هدف هر دو موفقیت مجموعه است و وقتی استقلال نتیجه بگیرد این موفقیت در رزومه هر دو نفر ثبت خواهد شد. وقتی هدف یکی است می‌توان اختلاف نظرها را به نوعی برطرف کرد. 

پیشکوست استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده استقلال که کاپیتان و مربی این تیم بودم از دو طرف ماجرا خواهش می‌کنم سعه صدر به خرج دهند و از موضع خودشان کوتاه بیایند تا استقلال بیشتر از این از اختلاف موجود لطمه نخورد. 

ورمزیار با اشاره به عملکرد تیم امید ایران هم گفت: به نظرم تعلل در انتخاب سرمربی تیم امید به ما ضربه زد و باعث شد از مرحله انتخابی المپیک حذف شویم. عنایتی در یک ماه نمی‌توانست کار زیادی روی این تیم انجام دهد و بازی‌های زیادی هم کنار تیمش نبود و حالا می‌بینیم که هرچه جلوتر می‌رود هماهنگی و هارمونی تیم بیشتر می‌شود. 

وی افزود: ما به عدم تجربه کافی نتایج را واگذار کردیم و در یک اتفاق نادر حذف شدیم. با توجه به روندی که از تیم امید می‌بینم به آینده آن امیدوارم و فکر می‌کنم این تیم در ادامه بتواند روند رو به رشدی داشته باشد. الان هم نباید هجمه‌های غیر منصفانه به عنایتی وارد شود چرا که او فرصتی برای این تیم نداشت و پذیرفتن هدایت تیم امید در این شرایط یک اقدام شجاعانه بود. 

پیشکسوت فوتبال در پایان یادآور شد: امیدوارم شاگردان عنایتی نتایج خوبی در هانگژو کسب کنند تا فوتبال ایران بعد از مدت‌ها یک عنوان خوب بتواند کسب کند و دل مردمی که منتظر یک عنوان آسیایی هستند را شاد کنند. همانطور که گفتم با روندی که از این تیم دیدم می‌توان امیدوار بود که نتایج قابل قبولی کسب کنند و ناکامی در المپیک را هم به دست فراموشی بسپارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha