کد خبر 219264
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

در گلزار شهدای شهر قزوین؛

مسئولان از 37 سنگ یادبود شهدای مفقودالاثر رونمایی کردند

مسئولان از 37 سنگ یادبود شهدای مفقودالاثر رونمایی کردند

نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین و جمعی از مسئولان استانی از 37 سنگ یادبود شهدای مفقودالاثر در گلزار شهدای شهر قزوین رونمایی کردند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا از 37 سنگ یادبود شهدای مفقودالاثر در گلزار شهدای شهر قزوین رونمایی کردند.
گفتنی است نصب سنگ یادبود شهدای مفقودالاثر یکی از مهمترین خواسته‌های خانواده‌های این شهدا از مسئولان استان قزوین بوده است.
مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در راستای تحقق این خواسته پیگیری‌های لازم را انجام دادند و سرانجام سنگ یادبودی برای هر یک از شهدای مفقودالاثر در شان مقام والای آن‌ها در گلزار شهدای شهر قزوین تهیه و نصب شد.
آماده‌سازی مزار شهدای مفقودالاثر و نصب سنگ یاد بود آنها با رضایت هر یک از خانواده‌های شهدا به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تکریم مقام والای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است.
لازم به ذکر است استان قزوین دارای یکصد و 84 شهید مفقودالاثر است که با تخصیص اعتبارات به یاد آنها، سنگ مزاری تهیه و در زادگاه‌شان با رضایت خانواده‌های شهدا نصب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha