کد خبر 219046
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

بسیاری از کشورها به دنبال خرید تجهیزات نظامی ایران هستند

بسیاری از کشورها به دنبال خرید تجهیزات نظامی ایران هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز در سایه تحریم‌ها به برکت دفاع مقدس، در دنیا به قدرت و عزتی رسیده‌ایم که دیگر کشورها خواستار خرید تجهیزات دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه نمایشگاه آسمان اقتدار« توانمندی‌های نیروهای هوافضا سپاه»، اظهار کرد: در اول انقلاب تفکر بر این مبنا استوار شده بود که حاکمیت و قدرت تنها مختص بلوک شرق و یا غرب است.

وی ادامه داد: اصولا دنیا بین ۲ کشور آمریکا و شوروی تقسیم شده بود، هیچ کشوری هم در دنیا نبود که استثنا داشته باشد یا باید شرقی بود و یا غربی.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان یک زمانی ایران اسلامی را تحریم می‌کردند مبنب بر اینکه هیچ کشوری حق ندارد چیزی به ما بفروشد،  اما امروز ایرانی اسلامی را تحریم می‌کنند که مبادا چیزی به دیگر کشورها بفروشد.

وی تصریح کرد: امروز در سایه تحریم‌ها به برکت دفاع مقدس و ایثارگری شهدا و جوانان، به همت جوانان این کشور در دنیا به قدرت و عزتی رسیده‌ایم که دیگر کشورها خواستار خرید تجهیزات دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: باید دید که قبل از انقلاب کجا بودیم و امروز به برکت عمر ۴۴ ساله انقلاب کجا قرار داریم، لذا وظیفه داریم این دستاوردها، حقایق، پیشرفت‌ها و این عزت‌ها را برای مردم بازگو کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha