کد خبر 218999
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بلندترین پرچم ملی نوار ساحلی کشور در عسلویه به اهتزاز درآمد

بلندترین پرچم ملی نوار ساحلی کشور در عسلویه به اهتزاز درآمد

بلندترین برج پرچم جمهوری اسلامی ایران در نوار ساحلی کشور با ارتفاع ۶۵ متر روز چهارشنبه و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی مراسمی در عسلویه به اهتزاز درآمد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ بلندترین برج پرچم ملی در نوار ساحلی کشور ‌با ارتفاع ۶۵ متر با ادای احترام به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در عسلویه بوشهر برافراشته شد و مساحت پرچم برفراشته شده بر آن نیز ۲۴۲ مترمربع است.

این برج پرچم به همت شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی عسلویه بوشهر ساخته شده است و بلندترین برج پرچم نوار ساحلی کشور محسوب می‌شود. 

بلندترین پرچم ملی نوار ساحلی کشور در عسلویه به اهتزاز درآمد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در آیین اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی ضمن تقدیر از همراهی مقامات منطقه عسلویه گفت: بسیار خرسندیم که در هفته دفاع مقدس و در جوار خلیج همیشه فارس اهتزاز مقتدرانه پرچم مقدس جمهوری اسلامی را با جمع گسترده ای از مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه نظاره گر هستیم.

علی صفوی با بیان اینکه امیدواریم با این اقدام بتوانیم به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای دین کرده باشیم، افزود: دفاع از منافع ملی همچنان ادامه دارد و امروز در جنگ اقتصادی به ویژه در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارگران و مهندسان در حال مبارزه و مقابله با دشمن هستند.

وی پیشرفت پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس را حدود ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در تمام جبهه های کاری، فعال است تا هرچه سریعتر به مرحله تولید، اشتغالزایی و ارزآوری برای اقتصاد کشور برسد. 

بلندترین پرچم ملی نوار ساحلی کشور در عسلویه به اهتزاز درآمد

صفوی افزود: اهتزاز پرچم ایران اسلامی در سایت پتروشیمی صدف و در شعاع ۲ کیلومتری خلیج‌فارس، نماد اتحاد و اقتدار ایران اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha