کد خبر 218890
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

معاون استاندار لرستان:

نشاط اجتماعی باید به جامعه تزریق شود

نشاط اجتماعی باید به جامعه تزریق شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نشاط اجتماعی باید به جامعه تزریق و ورزش همگانی در همه محلات اجرا شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مسلم مرادی امروز، چهارم مهرماه در نشست با جامعه ورزشی بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: باید با عمل، رفتار، کردار، صداقت و ایمان خود راه شهدا را ادامه دهیم.

 وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی نزدیک به ۲۱۳ هزار نفر شهید و ۴۰ هزار نفر اسیر شدند با توجه به اینکه امکانات ما کمتر بود و ۸۰ کشور با ما می‌جنگیدند تعداد کشته شده‌ها بیشتر از شهدای ما و اسرای آن‌ها بیشتر از اسیران ما بود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب هویت خود را از دست داده بودیم  اما امروز هویت خود را به دست آورده و به‌راحتی حرف خود را می‌زنیم.

مرادی اضافه کرد: هم‌اکنون در جامعه فوق‌العاده خوبی زندگی می‌کنیم و همه ما امروز مسئول هستیم در یک دعوا قرار داریم یک‌طرف آن حق و طرف دیگر آن باطل است.

وی بیان کرد: امروز با جهاد تبیین باید حق از باطل تشخیص داده شود، آدم‌های زیادی برای این راه شهید شدند که خیلی از آن‌ها ورزشکار بودند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: نقش ورزشکاران در جامعه امروز خیلی مهم است دو مسئله باید مدنظر باشد که یکی از آن‌ها این است که برای تزریق نشاط اجتماعی به جامعه همگی باید تلاش کنند.

مرادی با بیان اینکه ورزش همگانی باید در تمام محلات اجرا شود، با اشاره به پروژه ورزشگاه ولایت، افزود: فاز اول این ورزشگاه تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در حوزه قهرمانی باید به همه فرصت داده شود تا در میدان رقابت حضور پیدا کنند و ورزشکار نباید سیاست‌زده باشد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: کلیه هیات ورزشی باید مدیر فنی، اجرایی و یک مشاوره حقوقی داشته باشند و کمیته استعدادی داشته تا استعدادها را پیدا و شناسایی کنند.

مرادی با اشاره به کمبود خوابگاه ورزشی، خاطرنشان کرد: پروژه خوابگاه تأمین اعتبار شده امید می‌رود که به یک نتیجه‌ای برسد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امکانات ورزشی خوبی در شهرستان وجود دارد و برخی از مشکلات باید بررسی شود و جامعه ورزشی شهرستان برای حل آن‌ها راهکار ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha