کد خبر 218767
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در گفتگو با «حیات»:

توجه به بحث اشتغال و درمان ایثارگران اولویت برنامه هفتم است/ تلاش برای تکمیل ارائه خدمات به ایثارگران

توجه به بحث اشتغال و درمان ایثارگران اولویت برنامه هفتم است/ تلاش برای تکمیل ارائه خدمات به ایثارگران

حسینی گفت: یکی از اولویت های لایحه برنامه هفتم، بحث بهداشت و درمان، اشتغال ایثارگران و فرزندان شان، تبدیل وضعیت آنهاست و برای تکمیل این احکام در صحن علنی مجلس نیز پیشنهاداتی خواهیم داد.

سید کریم حسینی، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در خصوص ارزیابی احکام ایثارگران در برنامه هفتم توسعه گفت: در رابطه با برنامه هفتم و فصلی که در رابطه با ایثارگران عزیز است تاکید مجلس بر تنفیذ احکام ایثارگران در برنامه ششم توسعه در برنامه هفتم توسعه بود.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های این لایحه، بحث بهداشت و درمان، اشتغال ایثارگران و فرزندان شان، تبدیل وضعیت آنها در برنامه هفتم توسعه است زیرا در سال های قبل نسبت به اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران کوتاهی شده بود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ایثارگران علاوه بر نظراتی که در کمیسیون تلفیق برنامه ارائه شده است، نمایندگان مجلس نیز یک سری پیشنهادات را در صحن علنی مجلس مطرح خواهند کرد تا به سمتی پیش برویم که خدمات ارائه شده به ایثارگران به روز رسانی و کامل تر شود که در این راستا پیشنهاداتی را در صحن علنی مجلس ارائه خواهیم داد.

حسینی خاطرنشان کرد: مهم ترین مواردی که در برنامه هفتم توسعه پیگیری و دنبال کردیم بحث بهداشت و درمان همه جانبازان با هر نوع درصدی جانبازی و خانواده های آنها بود. زیرا درمان، بیمه تکمیلی آنها و مراجعات آنها به مراکز درمانی، دارو و تجهیزات مورد نیاز جانبازان یکی از مهم ترین و حساس ترین موضوعاتی است که باید در برنامه هفتم به آن می پرداختیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha