کد خبر 218645
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

فرمانده انتظامی مازندران:

۴۵۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

۴۵۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

 فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از ۴۵۸ میلیارد ریال کالای قاچاق و جرایم اقتصادی در سطح استان طی اجرای طرح ویژه و ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی با همکاری کلیه رابطان پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی در سطح استان مازندران به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران و رابطان آن پلیس در شهرستان‌ها با همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی و انتظامی موفق شدند، تعداد ۵ دستگاه خودروی قاچاق، مقدار ۲۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف نمایند و ۱۲۰۰ متر از اراضی کشاورزی نیز آزاد سازی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری ۱۲ متهم در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار مفخمی، ارزش ریالی کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۴۵۸ میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: اموال مکشوفه به ادارات و سازمان‌های مسئول تحویل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha