کد خبر 218637
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

معاون استاندار لرستان:

ملت ایران در دنیا به یک الگو تبدیل شده‎ است

ملت ایران در دنیا به یک الگو تبدیل شده‎ است

 معاون استاندار لرستان گفت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست که باعث شده ملت ایران در دنیا به یک الگو تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مسلم مرادی امروز سوم مهرماه در مراسم رونمایی از تندیس شهید تکاور "مرتضی بیرانوند" که به مناسبت هفته دفاع مقدس در میدان آیت‌الله بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هرچه داریم به برکت خون شهداست.

وی تصریح کرد: شهدا دستاوردهای زیادی نصیب ما کردند و امنیتی که وجود دارد مرهون قطره‌قطره خون شهدا و مجاهدت‌های پیشکسوتان و خانواده شهدا است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: امروز اگر ابرقدرت‌های دنیا سر تعظیم جلوی ملت ایران فرود می‌آورند به خاطر خون‌هایی بوده که بر زمین ریخته شده است.

مرادی اضافه کرد: اینکه دختران ما به تنهایی از یک نقطه‌ به‌ نقطه دیگر مسافرت می‌کنند به خاطر شهدا است و باید سپاسگزار و قدردان شهدا و ایثارگران باشیم که ملت ما در دنیا به عنوان یک الگو شده‌اند.

وی با بیان اینکه باید با تلاش، کار و همدلی مشکلات مردم را حل کنیم، افزود: این شهرستان دارای ۱۵۰۰ شهید است که کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر به نام آنها مزین و تندیس شهدا نیز ساخته و در سطح شهر نصب خواهند شد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: امروز به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملت‌های دیگر آبرو و عزت را این‌گونه باید به دست آورند.

مرادی ادامه داد: امروزه مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس در طول سال‌های جنگ تحمیلی به ثمر نشسته و اکنون شاهد افتخارآفرینی و رشد بالنده جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های علم و فناوری، حتی در زمان اعمال سنگین‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌های دشمنان نظام هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha