کد خبر 218597
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

فرمانده سپاه اردبیل:

۱۶۸ طرح عمرانی در هفته دفاع مقدس در اردبیل افتتاح می‌شود

۱۶۸ طرح عمرانی در هفته دفاع مقدس در اردبیل افتتاح می‌شود

 فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۶۸ طرح عمرانی، خدمات و اقتصادی به همت سپاه استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ غلامحسین محمدی اصل همزمان با افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در مشگین‌شهر اظهار کرد: این پروژه‌ها با همت و تلاش گروه‌های جهادی در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده که عمده آنها در مناطق محروم تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

وی تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان اردبیل با تمام توان خود در عرصه سازندگی و رفع محرومیت مناطق دورافتاده و روستایی استان حاضر شدند تا به نیت شهدا خدمتی خالصانه به اقشار مختلف مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در شهرستان مشگین‌شهر به همت همین گروه‌های جهادی طرح‌های متعدد آبرسانی، ساخت خانه محرومان و پروژه‌های عام‌المنفعه در حال اجرا است تا به ثمر نشستن آن بخش عظیمی از دغدغه ساکنان این مناطق برطرف می‌شود.

محمدی اصل افزود: در شهرستان مشگین‌شهر به همت این گروه‌های جهادی و مخابرات هفت طرح مخابراتی و ارتباطات با هزینه کرد ۲۸۰ میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی شده تا پوشش تلفن همراه در مناطق روستایی و شهرها ارتقا پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پایان جنگ، سپاه و بسیج در عرصه‌های سازندگی و اشتغالزایی روستاییان و ساکنان مناطق محروم ورود پیدا کرده که آثار پرخیر و برکت این حرکت‌های عمرانی، خدماتی و جهادی را در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه شهرها و روستاها شاهد هستیم.

محمدی اصل اضافه کرد: سپاه و بسیج به عنوان مولود انقلاب در مسیر اعتلای این نظام و ملت حرکتی گسترده انجام داده و ضرورت دارد آحاد مردم در قالب جهاد تبیین بیشتر با این دستاوردها و فعالیت‌های انجام شده آشنا شوند.

وی بیان کرد: سپاه استان اردبیل نیز در کنار این طرح‌ها، آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان را با تلاش مضاعف گروه‌های جهادی آغاز کرده که با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها ساکنان مناطق محروم از نعمت آب پایدار و بهداشتی استفاده خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اصلی‌ترین عنصر پیروزی رزمندگان اسلام را خداباوری، ولایت‌پذیری و روحیه سلحشوری اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر نیز در جنگ ترکیبی به حفظ همین روحیه و تقویت همدلی بیشتر نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha