کد خبر 218561
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اعلام کرد؛

برتری استان یزد در حوزه درمان کشور/ ساخت بیمارستان های فوق تخصصی

برتری استان یزد در حوزه درمان کشور/ ساخت بیمارستان های فوق تخصصی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یزد جزو پنج استان برتر در همه حوزه‌های درمانی است و به عنوان قطب درمان کشور شناخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سیدمهدی هاشمی باجگانی، با اشاره به اینکه یزد به یکی از بهترین قطب‌های درمان و خوش نام در زمینه پزشکی تبدیل شده است افزود: یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه درمان وضعیت بسیار مناسبی دارد.

هاشمی گفت: یزد جزو پنج استان برتر در همه حوزه‌های درمانی است و به عنوان قطب درمان کشور شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه استان یزد در شاخص نسبت تخت به جمعیت، تعداد بیمارستان‌ها، تعداد پرستار و کارکنان بیمارستانی و تجهیزات پزشکی یکی از استان‌های برتر در سطح کشور است، عنوان کرد: در حال حاضر هدف گذاری ما از بیمارستان‌های معمولی به سمت بیمارستان‌هایی با اهداف تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته نظیر بیمارستان فوق تخصصی پیوند با ۷۰ درصد پیشرفت، بیمارستان سرطان تأمین اجتماعی و بیمارستان پیوند کلیه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: دارا بودن ۲۰ مجله علمی - پژوهشی و وجود ۲۰ مرکز دانش بنیان با محوریت سلامت از موفقیت‌های دانشگاه است.

وی با اشاره به ارائه طرح‌های مختلف در زمینه جوانی جمعیت گفت: قرارگاه استانی جوانی جمعیت در استانداری تشکیل شده و در سازمان‌های مختلف از جمله دانشگاه، به صورت مستمر، نشست‌های قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت برگزار می‌شود و امیدواریم در آینده شاهد نتایج آن در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha