کد خبر 218559
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

سیاهکلی در گفتگو با «حیات»؛

احتمال بالای تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم در صحن/ برگشت دادن لایحه به کمیسیون تلفیق فایده ای ندارد

احتمال بالای تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم در صحن/ برگشت دادن لایحه به کمیسیون تلفیق  فایده ای ندارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان می توانند با اظهار نظر و ارائه پیشنهادات خود در صحن علنی مجلس، تغییراتی را که مدنظرشان هست ایجاد کنند زیرا برگشت دادن لایحه به کمیسیون فایده ای ندارد.

لطف اله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن  و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه که امروز در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت گفت: با توجه به محدودیت زمانی، به نظر بنده کلیات لایحه برنامه هفتم امروز به تصویب نمایندگان مجلس خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه برگشت دادن گزارش لایحه به کمیسیون تلفیق مشکلی را حل نمی کند افزود: کمیسیون تلفیق یک بار بررسی های لازم را انجام داده است پس دیگر نیازی نیست که لایحه برای اعمال تغییرات جزئی مجددا به این کمیسیون برگردانده شود.

سیاهکلی عنوان کرد: نمایندگان می توانند با اظهار نظر و ارائه پیشنهادات خود در صحن علنی مجلس، تغییراتی را که مدنظرشان هست ایجاد کنند زیرا برگشت دادن لایحه به کمیسیون فایده ای ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان می توانند از این ظرفیت مجلس برای بیان مظرات خود استفاده کنند تا بدین ترتیب پس از تصویب کلیات به بررسی جزئیات آن بپردازیم.

 نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجلس در دو شیفت صبح و عصر به بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه می پردازد و کمیسیون تلفیق برنامه هفتم نیز در شیفت شب به بررسی ایرادات که نمایندگان بیان داشتند می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha