کد خبر 218549
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

معاون استاندار: اجازه جا به جایی یک رای در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد داده نمی شود

معاون استاندار: اجازه جا به جایی یک رای در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد داده نمی شود

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه نخواهیم داد حتی یک رای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی جا به جا شود و فعالیت تمامی مدیران و فرمانداران در شهرستان های ۹ گانه استان زیر ذره بین قرار قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید جواد هاشمی مهر اظهار کرد: رای مردم حق الناس است و اجازه نخواهیم داد حتی یک رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی جا به جا شود.

وی تاکید کرد که خرید و فروش رای مردم از لحاظ دینی و شرعی خلاف است و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شاره به تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: تاکنون ۳۹۶ مرد و ۲۰ زن در انتخابات مجلس دوازدهم نام نویسی کرده اند.

هاشمی مهر با اشاره به تمدید مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی مجلس ، عنوان کرد: متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا امروز، سوم مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت اعتراض خود از نتیجه صحت سنجی مدارک اقدام کنند.

وی ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجع صادر کننده گواهی، مورد تایید قرار نگرفته است، فقط تا امروز از ساعت ۸ الی ۱۸ فرصت ثبت اعتراض در سامانه keshvar.moi.ir را دارند.

هاشمی مهر تاکید کرد: آن دسته از متقاضیانی که مدارک آنها پس از اعلام نظر ثانویه مراجع مذکور ، همچنان مورد تایید قرار نگرفته باشد ، می توانند جهت رفع نقص، به صورت حضوری به دستگاه مورد نظر مراجعه کنند که در صورت تایید مدرک، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریح بیست و ششم مهرماه ( یک روز قبل از شروع ثبت نام ) نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیا کرد: تنها افرادی که تایید مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد ، مجاز به ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز خواهند بود.

استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی بیش از ۷۲۰ هزار نفر و ۹ شهرستان و ۱۸ شهر سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha