کد خبر 218363
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

امکان تولید لاستیک بیش از نیاز کشور وجود دارد

امکان تولید لاستیک بیش از نیاز کشور وجود دارد

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو با بیان اینکه در کشور تولیدکنندگان توان تولید لاستیک را دارند، گفت: تولیدکنندگان می‌توانند بیش از نیاز کشور لاستیک تولید کنند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ محمدرضا آل سارا گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان با شرایط کنونی تولید نمی‌کنند و توزیع لاستیک کاهش پیدا کرده است. البته در حال حاضر لاستیک در کشور تولید می شود و با فراهم شدن ارز مورد نیاز تولید لاستیک برطرف و مشکلات رفع می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو اظهار کرد: در حال حاضر صادرات به طور معکوس انجام می‌شود و تاثیر گذار بر تولید لاستیک نیست و واردات لاستیک آزاد و مشکلی در این زمینه نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو گفت: تولیدکنندگان کشور توان تولید لاستیک را دارند و حتی می‌توانند بیش از نیاز کشور لاستیک تولید کنند.

او همچنین گفت: در حال حاضر در ۳ سایز لاستیک ۱۳،۱۴ ،۱۵ کمبود احساس می شود ،اگر در این ۳ سایز قیمت‌گذاری به عهده تولیدکننده قرار گیرد قطعا کمبود نداریم و توزیع لاستیک سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو، عرضه لاستیک کاهش پیدا کرده و مشکلات از طریق جلسات پی در پی در حال پیگیری است و با تدابیر دولت مشکلاتشان حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha