کد خبر 218300
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان معرفی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان «علی درویشی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان چادگان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان چادگان که به ریاست محمدرضا جانثاری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد، «علی درویشی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان چادگان معرفی و از زحمات جواد شمسی پور فرماندار سابق شهرستان قدردانی شد.

جان نثاری معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان در این جلسه اظهارداشت : باید در نظر گرفتن رضایت خداوند اولویت ما باشد. ما حق نداریم وقت مردم را صرف امور بیهوده کنیم. باید توجه داشته باشیم که هم برای دنیا و هم برای آخرت مردم کار کنیم و فکر دراز مدت برای شهرستان داشته باشیم.

جواد شمسی‌پور، فرماندار سابق با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهر و روستاهای شهرستان اظهار داشت: آغاز عملیات آسفالت جاده دو بانده چادگان به اصفهان بزودی آغاز خواهد شد و تا دو هفته دیگر زیر بار ترافیک خواهد رفت. همچنین تکمیل پروژه فاضلاب شهر چادگان در دست اجرا می‌باشد.

درویشی فرماندار جدید شهرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هیچ شأنی برای ما جز خدمت رسانی به مردم نیست از خدمتگزاران سابق به شهرستان تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد: از مسئولین شهرستان درخواست دارم به جای جلسات خوش آمد گویی و تهیه گل و شیرینی جلساتی پیرامون ارائه گزارش کار و اقدامات ادارات گوناگون برگزار کنند.

سرپرستی بخشداری پادنا شهرستان سمیرم و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سمیرم از جمله سوابق درویشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha