کد خبر 218240
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

فراخوان نخستین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان

فراخوان نخستین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان

­نخستین دوره جشنواره علمی حدیث‌پژوهان جوان به همت گروه حدیث‌پژوهی پژوهشکده معارف اهل بیت (ع) و با همکاری انجمن حدیث حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ پژوهشکده معارف اهل‌بیت (ع) در فراخوانی از حدیث‌پژوهان جوان دعوت کرده است تا مقالات علمی خود را با موضوعات تاریخ حدیث، منابع حدیثی، اعتبارسنجی و رجال‌الحدیث، فقه‌الحدیث، مصطلح الحدیث، پاسخ به شبهات حدیثی و دیگر موضوعات حدیثی و پیراحدیثی برای شرکت در این جشنواره به نشانی https://maaref.org/hadith_festival ارسال کنند.

در مرحله نخست ده مقاله برتر حدیث‌پژوهان جوان به همت هیئت داوران گزینش و به هر یک از مقالات برتر ٣ میلیون تومان اعطا می‌شود. در مرحله دوم مقالات برتر مرحله نخست در نشست‌های علمی شناسه حدیث گروه حدیث‌پژوهی ارائه و با گزینش سه ارائه برتر حدیث‌پژوهان جوان توسط هیئت داوران به نفر اول ١٠ میلیون تومان، نفر دوم ٧ میلیون تومان و نفر سوم ۵ میلیون تومان اعطا خواهد شد.

حداکثر سن ٣۵ سال متولدان اول مرداد ١٣۶٧ به بعد تعیین شده است و امتیازات ویژه مقالات شامل پژوهشی بودن اثر، نوآورانه بودن اثر، نشریافته در مجلات پژوهشی معتبر و دارای رویکرد موافق با اصالت میراث حدیثی شیعه می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا یکم آبان ١۴٠٢ بوده و اعلام برگزیدگان مرحله اول ٢٨ آبان ١۴٠٢ و شروع مرحله دوم اول آذر تا ٣٠ بهمن ١۴٠٢ و اعلام برگزیدگان مرحله دوم و اعطای جوایز ایشان ۵ اسفند ١۴٠٢ (نیمه شعبان) است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام از طریق https://maaref.org/hadith_festival اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha