کد خبر 218130
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

دفاع مقدس در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه خواهد ماند

دفاع مقدس در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه خواهد ماند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: بی‌شک دوران پر از افتخار دفاع مقدس در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ پاسدار محسن رشیدی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس یاد آور، ایثار، از خود گذشتگی و جان فشانی رزمندگان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی است. گرامیداشت این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش‌های اسلامی ملت قهرمان ایران است.

 اوراق زرین تاریخ هشت سال دفاع مقدس، قصه‌ی مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سترگ ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده‌اند، حکایت ماندگار، ایمان، عشق، ولایت‌پذیری و دلاوری شهیدانی است که با قطره قطره خون پاکشان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

بی‌شک دوران پر از افتخار دفاع مقدس در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز و ادامه دهندگان راه آن‌ها تا به امروز است. باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش مجاهدان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستآوردهای دفاع مقدس و بعد از آن قدم برداریم.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، دفاع از ارزشهای دینی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی، علی الخصوص مردم همیشه در صحنه، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معزز شهداء استان لرستان تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سر بلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می‌نمایم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha