کد خبر 217976
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد:

دوران دفاع مقدس مظهر برترین ویژگی‌ها و صفات پسندیده جامعه ایرانی است

دوران دفاع مقدس مظهر برترین ویژگی‌ها و صفات پسندیده جامعه ایرانی است

سردار ناظر گفت: دوران دفاع مقدس مظهری از برترین ویژگی‌ها و صفات پسندیده جامعه ایرانی است که یک جامعه می‌تواند به خود ببالد؛ آن دوران مظهر حماسه، معنویت و دین‌داری است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که صبح امروز (چهارشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و سلامت، اظهار داشت: حلول ماه ربیع‌الاول را خدمت مقام معظم رهبری و همه شما تبریک عرض می‌کنم.
سردار ناظر عنوان کرد: امام خامنه‌ای در سخنان خود فرمودند که هشت سال جنگ فقط یه برهه زمانی نیست، بلکه گنج عظیمی است که ملت ما تا مدت‌ها می‌تواند آن را استخراج و از آن استفاده کند.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: دوران دفاع مقدس مظهری از برترین ویژگی‌ها و صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به خود ببالد؛ آن دوران مظهر حماسه، معنویت و دین‌داری است.
وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، گفت: امروز در حسینیه امام خمینی (ره) تعدادی از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در خدمت مقام معظم رهبری هستند و در تمامی کشور و به‌ویژه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز به‌صورت زنده و همزمان از طریق ویدئوکنفرانس سخنان ایشان را خواهیم شنید.
سردار ناظر با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه نقش زنان در دوران دفاع مقدس افزود: امسال بنا را بر این گذاشتیم تا از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و نیز از همسران پیشکسوتان دفاع مقدس تقدیر و تجلیل ویژه ای بعمل آوریم.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اضافه کرد: به همین جهت هم امروز در خدمت شما عزیزان، خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان هستیم؛ امروز هم افتخار میزبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس را داریم و هم در خدمت جوانانی هستیم که در ارتباط با موضوعات هنری، نویسندگی امدادگری، پرستاری و مسائلی که در ارتباط با موضوعات دفاع مقدس است، فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha