کد خبر 217925
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

فرماندار بیجار:

دفاع مقدس موجب سربلندی و عزت ایرانیان در جهان شد

دفاع مقدس موجب سربلندی و عزت ایرانیان در جهان شد

فرماندار بیجار گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس موجب سربلندی و عزت ایرانیان در جهان شد و باید یاد این رشادت ها همواره گرامی داشته شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمد حسین محبیان صبح امروز در مراسم سراسری جهاد و مقاومت که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مدیران شهرستان در سالن نور مجتمع نور برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم به میدان آمده و در مقابل دشمنان سینه ستبر کردند و با توکل بر خدا نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

وی افزود: خدماتی که توسط نظام و انقلاب به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارائه می‌شود در شأن آنها نیست زیرا این قشر بزرگوار موجب عزت و سربلندی انقلاب و بیمه شدن آن در مقابل گزند دشمنان شدند.

فرماندار بیجار تصریح کرد: عاملی که دفاع ما را مقدس کرد، معنویت و هدف کار بود و هدف رزمندگان زیارت کربلا و جلوگیری از ورود دشمنان به کشور بود.

محبیان ببان داشت: در هشت سال دفاع مقدس ابرقدرتها با تمام توان شرکت داشتند و رزمندگان ما با ایمان به خدا و اتحاد، موجب سربلندی نظام مقدس اسلامی در جهان شدند و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha