کد خبر 217922
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

مسابقات هشتمین جام قهرمانان «بازیهای ویدیویی» در مشهد آغاز شد

مسابقات هشتمین جام قهرمانان «بازیهای ویدیویی» در مشهد آغاز شد

 مرحله استانی مسابقات هشتمین جام قهرمانان «بازیهای ویدیویی» بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در یکی از مراکز بازیهای رایانه‌ای مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دبیر اجرایی مرحله استانی این دوره از مسابقات در خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از رقابتها امسال صرفا در رشته FIFA 23 و فقط با حضور برادران در رده سنی ۱۲ به بالا برگزار می شود که در این مرحله ۱۵۷ نفر از ۱۲ تا ۳۵ سال از خراسان رضوی شرکت کرده اند.

مرتضی اسکافی اظهار داشت: این افراد از امروز در مرکز بازیهای رایانه ای خیابان سجاد مشهد رقابت خود را آغاز می کنند که این رقابتها تا فردا بعد از ظهر ادامه دارد، روز جمعه نیز مرحله نهایی مسابقات برگزار شده و سه نفر برتر معرفی می شوند.

وی بیان کرد: نفرات اول تا سوم مرحله استانی هشتمین جام قهرمانان بازیهای ویدیویی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرحله نهایی که نیمه مهرماه امسال در تهران برگزار می شود، راه خواهند یافت، ضمن اینکه رشته FIFA 23 مرحله بین المللی نیز دارد و برگزیدگان ملی این دوره از رقابتها در مسابقات بین المللی آن نیز حضور می یابند.

دبیر اجرایی مرحله استانی مسابقات هشتمین جام قهرمانان بازیهای ویدیویی در خراسان رضوی اضافه کرد: همزمان با این رقابتها مسابقه بازیهای موبایلی ایرانی نیز به صورت آنلاین در حال برگزاری است که این مسابقه به صورت سراسری برگزار شده و آمار شرکت کنندگان آن در استان مشخص نیست.

اسکافی گفت: اتحادیه صنف فروشندگان محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد نیز میزبان برگزاری این دوره از مسابقات است و چهار داور دارای مدرک مربیگری آن را داوری می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha