کد خبر 227603
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

آغاز مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد

آغاز مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد

 مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج خبر داد و گفت: در این مرحله ۲۵۰ نفر در بخش آوایی و معارفی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، با اشاره به آغاز مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در مدینه العلم الکاظمیه گفت: پس از برگزاری مرحله شهرستانی برگزیدگان به مرحله استانی که به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله آنلاین استانی با حضور برگزیدگان شهرستانی برگزار و برترین‌های مرحله استانی که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، مشخص شدند.

در این مرحله که در محل مدینه العلم الکاظمیه آغاز شده ۲۵۰ نفر از سطح استان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

زارع افزود: این افراد در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۱۵ جزء و کل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، ترتیل، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، دعاخوانی و... رقابت خواهند داشت و برترین‌ها به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به رقابت ۱۰ گروه سه نفره در بخش گروهی و ۹ گروه چهار نفره در بخش خانوادگی گفت: ۹ داور مجرب در بخش آقایان و ۱۲ داور مجرب در بخش بانوان رقابت‌های مرحله استانی را داوری خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha