کد خبر 217803
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری

آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۱ درصد آب کشور را این استان تولید می‌کند، گفت: اما هنوز به ۲۰۰ روستا در این استان با تانکر آبرسانی می‌شود.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست جهادگران و افتتاح پروژه های محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری گفت: رمز اقتدار جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی مردمی است و اینکه رئیس‌جمهور در سازمان ملل با شجاعت می‌گوید ما صدای مردم هستیم نه صدای ابرقدرت‌ها به دلیل پشتیبانی مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عزم دولت، سپاه، بسیج، خیرین باید برای رفع محرومیت‌ها باشد و ناترازی‌ها را تراز کنند، افزود: خیرین، دولت، سپاه، بسیج باید همه پای کار بیایند تا با وحدت و همدلی غبار محرومیت را از چهره‌ای مردم بردارند، چرا که هیچ یک به تنهایی قادر به رفع محرومیت‌ها نمی‌باشند.

وی اضافه کرد: در منطقه موگویی محرومیت جدی به چشم می‌خورد و هنوز کپرنشینی در این منطقه وجود دارد.

حیدری با اشاره به اینکه جاده دهستان موگویی هرساله به دلیل بارش شدید برف حدود ۶ماه بسته و مردم از جاده  لرستان رفت‌وآمد می‌کنند، بیان کرد: خیرین می‌توانند در بحث مدرسه‌سازی، احداث پل، ساخت خانه بهداشت و توزیع بسته‌ کمک‌های مومنانه در این منطقه اقدام کنند.

وی گفت: همچنین منطقه دیناران شهرستان اردل، منطقه مشایخ در شهرستان کیار و سردشت در لردگان جاهای دیگر استان را می‌توان مثال زد که دچار محرومیت جدی  هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۱ درصد آب کشور را این استان تولید می‌کند، گفت: اما هنوز به ۲۰۰ روستا در این استان با تانک آبرسانی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha