کد خبر 224293
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:

جذب ۹ همت اعتبار برای چهارمحال و بختیاری بی‌سابقه بود

جذب ۹ همت اعتبار برای چهارمحال و بختیاری بی‌سابقه بود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب ۹ همت اعتبار در سال گذشته برای استان چهارمحال و بختیاری بی‌سابقه بود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ غلامعلی حیدری در افتتاحیه بخش دستگرد، اظهار داشت: مقاومت مظلومان غزه موجب خیزش جهانی شده است، به برکت حاج قاسم سلیمانی جلوه مقاومت در منطقه شکل گرفت و در فلسطین، یمن، عراق و سوریه هرگونه حرکتی آمریکا انجام می‌دهد، این مردم جلوی آن می‌ایستند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً هزینه مقاومت کمتر از هزینه تسلیم شدن است، افزود: رژیم صهیونیست جرات مقابله با نیروی مقاومت را ندارد و از سر خاری کودکان و زنان را بمباران کرده است. نتیجه مقاومت مردم فلسطین، قطعاً عقب نشینی این رژیم غاصب است.

استاندار چهارمحال بختیاری با تاکید بر وحدت در منطقه، گفت: انقلاب اسلامی ایران منشا خیر و برکات زیادی شده است و امروز با وحدت و همدلی مردم علیرغم سنگ‌اندازی‌های دشمن رو به جلو در حال حرکت است. هیچ کجای دنیا چنین رهبری را ندارد و ما ملت ایران باید شاکر خداوند متعال باشیم.

وی بیان داشت: اتفاقات خوبی در استان چهارمحال و بختیاری افتاد از جمله تبدیل شهر فرخشهر به شهرستان، بخشداری کیار شرقی و امروز بخشداری دستگرد که اینها جای خوشحالی دارد. گشایش‌های زیاد و اتفاقات خوبی افتاده و این نتیجه صبر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 250 مصوبه در سفر رئیس جمهور به استان رقم خورد و در سال 1401، 9 همت اعتبار در استان جذب شد که این بی‌سابقه است.‌ مصوبه ویژه هیئت دولت سیزدهم برای توسعه شهرستان محروم کوهرنگ و مصوبه شهرستان شدن فلارد و فرخشهر، بخشداری دستگرد و کیار شرقی و ... از جمله مصوبات 11 هیئت دولت در استان چهارمحال و بختیاری است.

وی تصریح کرد: جاده و خانه بهداشت از دغدغه‌های مردم دستگرد است که حتماً پیگیری می‌شود. بخش شدن دستگرد را به مردم تبریک می‌گویم و امید است خدمات بیشتری برای این مردم رقم خورد.

حسین کاووسی مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه اظهار داشت: مردم دستگرد سال‌ها منتظر بخشداری دستگرد بودند و امروز این انتظار به سر رسید که جای تبریک دارد. در دفتر تقسیمات کشوری استانداری اگر پیگیری‌ها مجدانه و خارج از روال مسئولان نبود به هیچ وجه قادر به این کار نبودیم.

وی بیان داشت: در سال 92 قرار بود شهر فرخشهر به شهرستان تبدیل شود که با همکاری‌ها فرخشهر به شهرستان و دستگرد به بخشداری تبدیل شد. شهرستان فرخشهر به دلیل زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد باید در مسیر درست توسعه قرار گیرد تا آمارهای استانی را جا به جا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha