کد خبر 217645
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

شهسواری در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

نسل جدید مثل یک شجره طیبه، میوه های شیرینی به این نظام هدیه خواهد داد

نسل جدید مثل یک شجره طیبه، میوه های شیرینی به این نظام هدیه خواهد داد

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به موضوع ریزش ها و رویش ها گفت: نسل جدید، رویشی متفاوت از رویش های دیگر است و قطعا مثل یک شجره طیبه میوه های شیرینی به این نظام هدیه خواهد داد که مصداق بارز آن جوانان دهه 70 و 80 هستند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علیرضا شهسواری مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان در گفتگو با خبرنگار حیات، ضمن گرامیداشت هفته غرورآفرین دفاع مقدس افزود: امروز را به همان نگاهی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی سال 76 در موضوع ریزش ها و رویش ها داشتند می نگریم. علی رغم تمام دشمنی ها و سوگیری های دشمنان داخلی و خارجی، امروز ما شاهد رویش ها هستیم. اگر شما نگاهی به ماجرای اغتشاشات سال گذشته بیاندازید رد پای دهه هفتادی و هشتادی های ما را خواهید دید که جایگزین جوانان دفاع مقدس شدند و با عنوان شهدای "دفاع امنیت" از آنها یاد می‌کنیم. نسل جدید، رویشی متفاوت از رویش های دیگر است و قطعا مثل یک شجره طیبه میوه های شیرینی به این نظام هدیه خواهد داد. 

وی اظهار داشت: دفاع مقدس ویژگی های منحصر به فردی دارد که از هر طرف به آن نگاه می کنیم زیبایی خاصش چشم نواز است که در پهنه کردستان هم به خوبی نمایان است. 

 وی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت این هفته مهم و غرورآفرین، برنامه های متنوعی را جهت اجرا در دستورکار قرار داده‌ایم که اهم این برنامه ها به شرح زیر است: 

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گلباران گلزار مطهر شهدا با حضور مسئولان عالی استان همزمان با سراسر کشور در قالب طرح "میهمانی لاله‌ ها"، تبلیغات محیطی و نصب بنر در معابر شهری و روستایی، ارسال پیامک تبریک سالگرد دفاع مقدس، هماهنگی با صدا و سیما به منظور پخش تیزر و نماهنگ از صدا و سیمای استان با موضوع دفاع مقدس، تعویض پرچم مزار شهدای معظم، برگزاری یادواره های ویژه شهدا و برگزاری جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha