کد خبر 217589
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

بهزیستی سمنان از محل سفر رییس بنیاد مستضعفان ۱۲۰ میلیارد ریال جذب کرد

بهزیستی سمنان از محل سفر رییس بنیاد مستضعفان ۱۲۰ میلیارد ریال جذب کرد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۱۲۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال از محل سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان در قالب مصوبات مربوط به بهزیستی استان جذب شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمود منطقی روز دوشنبه به خبرنگاران ابراز کرد: سفر پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور در اردیبهشت ۱۴۰۲ مصوباتی در قالب مساعدت در بخش مسکن خانواده های ۲ معلولیتی، درمان در حوزه توانبخشی و اجتماعی، کمک‌هزینه معیشت و لوازم خانگی به همراه داشت که با پیگیری بهزیستی استان این مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: در بخش مسکن خانواده های دارای ۲ فرزند معلول و بیشتر اعتبار به مجموع ۴۱ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال مصوب شده بود که در قالب تعمیرات مسکن برای ۵۳ خانوار، ودیعه مسکن برای ۵۱ خانوار و تکمیل مسکن نیمه کاره به ۲۴ خانوار تخصیص یافت.

منطقی این مصوبات را در حوزه توانبخشی به مجموع ۳۶ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال در قالب ارتز، پروتز، و دندانپزشکی، خرید تخت و ویلچر برقی، تامین وسایل کمک توانبخشی و این اعتبارات را در حوزه اجتماعی به مجموع چهار میلیون و ۳۴۲ هزار ریال در قالب پرداخت فاکتورهای درمانی و کمک هزینه به گروه های همیار بیان کرد. 

بهزیستی سمنان از محل سفر رییس بنیاد مستضعفان ۱۲۰ میلیارد ریال جذب کرد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: هزینه کرد اعتبارات در بخش مساعدت های مالی در قالب کمک هزینه معیشت و درمان در حوزه های دیگر در مجموع ۱۳ میلیون و ۷۷۲ هزار ریال در قالب کمک هزینه درمان، تعمیرات لوازم خانگی، مناسب سازی، موردی، نوشت‌افزار، تهیه یک هزار سبد کالا و توزیع استانی بود.

وی ادامه داد که اعتبارات در بخش لوازم خانگی نیز ۸۰ عدد یخچال، ۶۰ عدد اجاق گاز، ۱۸ عدد لباسشویی، ۱۱عدد بخاری و ۱۵۰ عدد کولر آبی را شامل بود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان تصریح کرد: لازم است به منظور ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف بهزیستی، از کلیه ظرفیت های درون و برون‌سازمانی استفاده کرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha