کد خبر 209451
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

نمایشگاه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار در قصرشیرین گشایش یافت

نمایشگاه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار در قصرشیرین گشایش یافت

رییس اداره بهزیستی قصرشیرین گفت: نمایشگاه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار زیر پوشش اداره بهزیستی قصرشیرین با همکاری اداره ارشاد اسلامی این شهرستان روز یکشنبه گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ «جهانبخش خسروی» روز یکشنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه آثار دستی بانوان سرپرست خانوار قصرشیرین در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: در این نمایشگاه آثار دستی بانوان سرپرست خانوار گروه همیاردر بخش های فرش، چرم دوزی، خیاطی، نقاشی و خطاطی به مدت یک هفته در معرض نمایش علاقمندان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار دستی ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانواری که از تسهیلات بلاعوض و وام های مشاغل خُرد سازمان بهزیستی استفاده کرده‌اند، به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

رییس بهزیستی قصرشیرین گفت: زنان سرپرست خانوار گروه همیار از طریق اعتبارات سازمان بهزیستی بیمه شده اند و در کارگاه فرش بافی و چرم دوزی و خیاطی مشغول فعالیت هستند و به خودکفایی رسیده اند.

وی با بیان اینکه حرکت برای سلامت جامعه و کمک به نیازمندان و حمایت از اقشار آسیب پذیر از اهداف سازمان بهزیستی است، اضافه کرد: سازمان بهزیستی با هدف توانمند سازی و بازتوانی جامعه در سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی ارایه خدمات می کند.


خسروی ادامه داد: شهرستان مرزی قصرشیرین بیش از ۷۵۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی دارد که خانوارهای زیرپوشش علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، خدمات دیگری شامل کمک هزینه ازدواج، بیمه تامین اجتماعی زنان خانوار، کمک هزینه تحصیلی، انشعاب رایگان آب، برق و گاز، تسهیلات اشتغالزا و کمک وسایل توانبخشی نیز دریافت می کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha