کد خبر 138173
۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

دیدار مدیران فرهنگی بنیاد با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد، مدیرکل امور هنری بنیاد و دبیر ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

نشست هم‌اندیشی مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه برگزار شد.
اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد به معرفی فعالیت‌های حوزه خود پرداخته و دغدغه‌های پیش رو جهت انجام خدمات‌رسانی شایسته به جامعه ایثارگری را بیان کردند.
محمد بیدقیان دبیر ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر نیز ضمن تشریح کامل اساسنامه جدید طرح شاهد بر لزوم همکاری دو دستگاه در جهت تحقق اهداف اساسنامه فوق تأکید کرد.
سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه آمادگی کامل خود را جهت همکاری همه‌جانبه با بنیاد و ستاد برنامه‌ریزی شاهد اعلام کرد و مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان نسبت به برگزاری جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در وزارت فرهنگ و ارشاد اقدام شود.

برچسب‌ها