کد خبر 217468
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

احیا 56 واحد تولیدی و صنعتی در آذربایجان شرقی

احیا 56 واحد تولیدی و صنعتی در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در 5 ماهه امسال 56 واحد تولیدی و صنعتی احیاء شده است، گفت: از 56 واحد احیاء شده، تعداد 15 مورد در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی بوده و 15 واحد دیگر نیز خارج از آن می باشد.

به گزارش گروه استانی حیات؛محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی امروز در جلسه کار گروه ویژه ستاد تسهیل و رفع موانع استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسات این ستاد، احیاء واحد های تولیدی و حل مشکلات آنهاست.

وی گفت: اساس تشکیل جلسات ستاد تسهیل این است، تصمیماتی اتخاذ شود تا مشکلات واحدهای تولیدی مورد حل و فصل قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: نتیجه این جلسات باید به سمتی هدایت شوند که واحدهای تولیدی و صنعتی یا احیا شوند یا موانع تولید تسهیل شود.
 
کلامی با اشاره به اینکه در ۵ ماهه امسال ۵۶ واحد تولیدی و صنعتی احیاء شده است اظهار داشت: از ۵۶ واحد احیاء شده، تعداد ۱۵ مورد در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی بوده و ۱۵ واحد دیگر نیز خارج از آن می باشد. همچنین ۲ واحد در منطقه آزاد ارس، ۱۷ واحد در حوزه کشاورزی و ۷ واحد معدنی نیز در مسیر احیاء و بازگشت به تولید قرار گرفته اند.

گفتنی است در این جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات 5 واحد صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و مصوبات لازم در راستای رفع مشکلات آنها اتخاذ گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha