کد خبر 217421
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

اتصال ۲۰ نقطه از شهر قروه درگزین به شبکه پایش تصویری

اتصال ۲۰ نقطه از شهر قروه درگزین به شبکه پایش تصویری

فرماندار شهرستان درگزین از اتصال ۲۰ نقطه شهر قروه درگزین به شبکه پایش تصویری به منظور ارتقاء هر چه بیشتر امنیت این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ کمیل خواستان اظهار کرد: برنامه ارتقاء امنیت و کنترل عبور و مرور ترافیکی با این طرح به خوبی انجام شده و آمارها نشان می‌دهد که از زمان آغاز نصب دوربین‌های نظارتی، از لحاظ سرقت، نرخ آن کاهش داشته است.

وی افزود: در تمام روستاهای این شهرستان نیز برنامه نصب دوربین در حال اجرا بوده و این طرح در برخی از روستاها انجام شده و در برخی روستاها نیز در دست اقدام است.

خواستان خاطرنشان کرد: ورودی و خروجی‌های شهرستان از سمت رزن، امیریه، فامنین و نوبران با تکمیل این شبکه نظارتی در روستاها و شهرها به طور قطع کنترل بهتری خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه همواره نگاه ما به شهرستان نوپای درگزین به عنوان قطب اقتصادی بوده است، تصریح کرد: در چشم‌اندازی نزدیک به طور قطع مهاجرت معکوس در درگزین با سرعت بیشتری رقم خواهد خورد چرا که درگزین ظرفیت بالایی‌ در حوزه‌های مختلف دارد.

فرماندار شهرستان درگزین همچنین گفت: تاکنون بیشتر ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان نوپای درگزین مستقر شده‌اند که استقرار سایر ادارات نیز در این شهرستان برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم ضرورت دارد.

وی اداراتی چون آب، برق، گاز، ثبت احوال، تأمین‌اجتماعی، بهزیستی، کمیته‌امداد، اداره کتابخانه‌ها، ارشاد، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان را از جمله ادارات مستقر در شهرستان برشمرد و مطرح کرد: در حال حاضر استقرار هفت تا هشت اداره و دستگاه دیگر در این شهرستان نوپا برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم منطقه باقی مانده که این‌موارد نیز در دست اقدام و پیگیری است.

فرماندار درگزین در ادامه با بیان اینکه چشم‌انداز ما این است که برای ارتقاء ورزش در سطح روستاها در تمامی روستاهای شهرستان حداقل یک زمین چمن مصنوعی احداث شود، اضافه کرد: در تعدادی از روستاها این طرح اجرا شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تعدادی نیز در حال انجام است.

خواستان ادامه داد: ۵۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به اراضی این شهر الحاق شده که در این رابطه، ۱۰۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار متقاضیان این شهر قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در شهر کرفس نیز الحاق زمین لازم برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و واگذاری زمین‌ها به متقاضیان انجام خواهد گرفت، یادآور شد: برای شهر شاهنجرین نیز به منظور تأمین زمین نهضت ملی مسکن مذاکراتی با کشاورزان انجام گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha