کد خبر 217149
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

الماس سیاه والیبال لهستان:

منتظر بازی با ایتالیا هستیم

منتظر بازی با ایتالیا هستیم

ملی‌پوش والیبال لهستان با کسب ۲۵ امتیاز موفق شد تیمش را به فینال مسابقات والیبال قهرمانی اروپا برساند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در جریان مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال لهستان به مصاف اسلوونی رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یابد. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به سود والیبال لهستان پایان یافت. لهستان با این پیروزی اولین فینالیست این مسابقات نام گرفت. قهرمان لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مدعی اصلی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا به شمار می‌آید و این تیم در فینال به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

ویلفردو لئون، ستاره والیبال لهستان که در این بازی ۲۵ امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن زمین نام گرفت در خصوص صعود لهستان به فینال مسابقات اروپایی گفت:  می‌دانستیم که بازی آسانی مقابل اسلوونی نخواهیم داشت. من برای چنین دیداری آماده بودم. خوشحالم چون کارمان را انجام دادیم و حالا منتظر بازی بعدی هستیم.  بعد از شام امشب، روی فینال تمرکز خواهیم کرد.

لئون ادامه داد: از ابتدا باید تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشیم. گاهی اوقات ما بیش از حد منتظر هستیم تا رفتار تیم مقابل را آنالیز کنیم. این موضوع باعث می‌شود اشتباهات زیادی انجام دهیم. خودم دیدم که احتمالا در ست اول پنج اشتباه داشتم. قطعا تیم ما روی این موضوع کار خواهد کرد که اشتباهات کم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha