کد خبر 216979
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

امیر دریادار سیاری در گفتگو با «حیات»:

ورزش بانوان در ارتش اهمیت ویژه ای برای ما دارد

ورزش بانوان در ارتش اهمیت ویژه ای برای ما دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همانطور که به ورزش آقایان اهمیت میدهیم به همان میزان ورزش بانوان در ارتش برای ما مهم است.

امیر دریادار سیاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ گفت: ما در ارتش کارمندان ورزشکار خانم کم داریم فقط در مباحث درمانی پزشک، سلامت و پرستاری تعداد کافی نیروی خانم داریم که برای آنها نیز برنامه های ورزشی خاصی داریم از سوی دیگر برنامه ورزشی خانواده ها، فرزندانشان را نیز برای این عزیزان داریم.

وی عنوان کرد: همانطور که به ورزش آقایان اهمیت میدهیم به همان میزان ورزش بانوان در ارتش برای ما مهم است.

امیر دریادار سیاری افزود: امکانات ورزشی با برنامه ریزی مناسبی که تربیت بدنی ارتش انجام می دهد این امکان را فراهم می کند تا خواهران ما نیز برنامه های ورزشی شرکت کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ۴ نفر از بانوان ارتشی ما  امسال به قله دماوند صعود کردند که در چنین موضوعی در کشور بی سابقه بوده است این نشان می دهد که توجه به ورزش و در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی و فراهم کردن بستر ورزشی برای خواهران همانند برادران ارتشی ماست.

امیر دریادار سیاری در پایان گفت: درست است که ورزش نشاط آور است ولی کسانی که در ارتش ورزش می کنند با برنامه پیش می روند نه تفریحی. که اثربخشی آن در ورزشکاران به خوبی مشهود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha