کد خبر 216855
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

قیمت محصولات جدید سایپا توسط شورای رقابت اعلام شد

قیمت محصولات جدید سایپا توسط شورای رقابت اعلام شد

شورای رقابت بالاخره قیمت ۵ مدل از محصولات جدید و ارتقا یافته بر اساس استانداردهای اجباری جدید سایپا را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش آخرین خودرو، شورای رقابت بر اساس مستندات ارائه شده توسط گروه خودروسازی سایپا و بررسی های صورت گرفته، قیمت مصوب و پایه ۵ مدل از محصولات جدید و ارتقا یافته سایپا را اعلام کرده است. در این بخشنامه قیمت شاهین اتوماتیک CVT، ساینا S با استانداردهای جدید، ساینا GX، اطلس G و کوییک GXR مشخص گردیده است.

قیمت اعلام شده از سوی شورای رقابت برای این محصولات سایپا بر اساس بهای مصوب فروش در درب کارخانه است و هزینه های الزامات قانونی به آن اضافه خواهد شد. هزینه های اجباری مازاد شامل مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه، عوارض و… می شود.

قیمت محصولات جدید سایپا توسط شورای رقابت اعلام شد

ویژگی محصولات جدید سایپا

ساینا S با استانداردهای جدید در کنار قابلیت های قبلی به سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی هم مجهز شده است. ساینا GX فول ترین نسخه دنده دستی این سدان خواهد بود که پیشرانه M15-GSI را دارد و می تواند ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر تولید کند. ساینا GX امکانات بیشتری مانند نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب و… را نسبت به ساینا S خواهد داشت.

کوییک GXR هم به پیشرانه M15-GSI مجهز است و قدرت بیشتری را نسبت به کوییک S دارد. همچنین در کنار قابلیت های سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور و سامانه پایش باد تایرها به نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب و… مجهز شده و از سویی سقف آن رنگی متفاوت نسبت به بدنه خودرو دارد.

 اطلس G هم نمونه فول آپشن دنده دستی این هاچ بک کراس جدید است که بر اساس پلتفرم X200 طراحی شده و بزودی به بازار می آید.

شاهین اتوماتیک CVT هم به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ ۸ سوپاپ مجهز بوده و کمی از شاهین G دنده دستی فول آپشن تر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha