کد خبر 216802
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

معاون وزیر ورزش و جوانان:

تیم های نیروهای مسلح ما در عرصه جهانی خوش درخشیدند

تیم های نیروهای مسلح ما در عرصه جهانی خوش درخشیدند

سید محمد پولادگر، گفت: وظیفه خود در وزارت ورزش میدانیم هرچه در توان داریم در اختیار این حوزه قرار دهیم تا ظرفیت های ورزشی به ویژه در حوزه نیروهای مسلح ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، سید محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه رویای جدید هیات ۴۹گانه ورزشی ارتش با بیان اینکه اگر ورزش در حوزه های دیگر امری مستحب است، اینجا امری واجب است افزود: دوستانی که در نیروهای مسلح استخدام میشود باید از تناسب اندام برخوردار باشد در این صورت مردم احساس ثبات و امنیت می کنند.

پولادگر افزود: حضور نیروهای مسلح برای تک تک رشته های ما غنیمت است، زمانیکه رییس فدراسیون بودم سعی کردم آنچه که در توان دارم کمک کنم. اعتقاد دارم که سرمایه گذاری ویژه در حوزه ورزش قهرمانی صورت گیرد و حضور تیم های نیروهای مسلح را در مسابقات مختلف شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم های نیروهای مسلح ما در عرصه جهانی خوش درخشیدند افزود: باید کاری در نیروهای مسلح اندیشیده شود که ورزشکاران ما صرفا به خاطر معافیت خدمت سربازی سمت ورزش نروند البته تفاهم نامه هایی برای افزایش جذابیت ورزش در حال عملی شدن است تا مدال آوران ما در نیروهای مسلح مورد استفاده قرار گیرند.

پولادگر خاطرنشان کرد: وظیفه خود در وزارت ورزش میدانیم هرچه در توان داریم در اختیار این حوزه قرار دهیم تا ظرفیت های ورزشی به ویژه در حوزه نیروهای مسلح ارتقا یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha