کد خبر 216800
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

آموزشگاه متخلف در بندرعباس جریمه شد

آموزشگاه متخلف در بندرعباس جریمه شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یک آموزشگاه متخلف در شهر بندرعباس که اقدام به دریافت مبالغ غیرقانونی از شهروندان برای ثبت‌نام وام مشاغل خانگی می‌کرد، به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی‌منش عصر سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: طی بازدید بازرسان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از یک واحد آموزشگاهی در شهر بندرعباس، متوجه دریافت مبالغی از شهروندان جهت ثبت‌نام وام مشاغل خانگی با مبالغی بین ۳۰ تا ۸۰ میلیون ریال شدند که پس از محرز شدن تخلف آن، پلمپ شد.

وی اظهار کرد: مبلغ نهایی و دیگر تخلفات این واحد آموزشگاهی همچون تداخل صنفی، نداشتن مجوزهای قانونی، گرانفروشی و تقلب در حال بررسی است.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان یادآورشد: دریافت اضافی وجه از شهروندان نیز در حال بررسی است که به محض جمع‌بندی نهایی با شهروندان که هزینه اضافی پرداخت کرده‌اند، تماس و وجه دریافتی به حساب آن‌ها برگشت داده می‌شود.

پیروی‌منش از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله کم‌فروشی، گرانفروشی و درج نکردن قیمت با شماره تلفن گویای ۱۲۴ تماس گرفته و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، موارد را گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha