کد خبر 216797
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

امیر دریادار سیاری:

ارزش های انقلابی و دینی خود را بر ورزش حاکم کنیم/ ضرورت توسعه فرهنگ سرباز قهرمان

ارزش های انقلابی و دینی خود را بر ورزش حاکم کنیم/ ضرورت توسعه فرهنگ سرباز قهرمان

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت : ما باید فرهنگ سرباز قهرمان را توسعه و ترویج دهیم و جوان باید برای حفظ تمامیت ارزی و استقلال کشور امر سربازی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم معارفه رؤسای جدید هیات ۴۹گانه ورزشی ارتش با بیان اینکه قهرمانان واقعی شهدا هستند افزود: ورزش در نیروهای مسلح واجب است در ارتش و نیروهای مسلح باید همه به ورزش اهمیت دهند، و تناسب اندام داشته باشند.
وی ادامه داد: کسانی که به دنبال معافیت سربازی هستند است رویه از طرف دشمن بوده تا جوانان را از خدمت فراری دهند در حالیکه خدمت سربازی امری ضروری است که در نتیجه انقلاب، استقلال کشور و امنیت کشور حفظ شده است ۲میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در زمان جنگ برای امنیت کشور جنگیدند پس این یک افتخار است.
وی به موضوع سرباز قهرمان به عنوان موضوع مهمی اشاره کرد و افزود: ما باید فرهنگ سرباز قهرمان را توسعه و ترویج دهیم و جوان باید برای حفظ تمامیت ارزی و استقلال کشور امر سربازی را جدی بگیرند.
معاون هماهنگ کننده ارتش مهم ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است افزود: نیروی انسانی شهادت طلب، ایثارگر، متدین، مومن و دارای جسم سالم و متناسب از ویژگی های نیروی انسانی کارآمد است. توان جسمی که باید کارکنان نیروهای مسلح و ارتش امری ضروری است تا توان رزم و دفاع داشته باشند است به همین دلیل از بین جمعیت جوان کشور سالم ترین جوانان را جذب می کنیم.
وی گفت: تربیت بدنی ها باید قدر کار خود را بدانند. شرط ارتقا اثربخشی توان نیروی انسانی جدی گرفتن ورزش است. ورزش در بطن کار است. با برنامه حرکت کنیم و برای مقاطع سنی مختلف برنامه داشته باشیم.
سیاری افزود: ارزش های انقلابی و دینی خود را بر ورزش حاکم کنیم از سوی دیگر ورزش را علمی باشد. در توسعه میادین ورزشی باید تلاش کنیم و در این راه آنچه که داریم را بروز کنیم و از سوی دیگر به دنبال نوسازی باشیم ولی این کافی نیست و نیاز به ساخت و ساز داریم. تویعه ساخت و ساز، تعمیر اماکن و تجهیزات ورزشی که در اختیار است جزو ملزومات این راه است. اگر بتوانیم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم از آنچه که داریم استباده کنیم نیت انیم بهره وری خوبی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha