کد خبر 216754
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

اختصاص قطار فوق‌العاده زنجان - مشهد ویژه ایام پایانی ماه صفر برای زائران زنجانی

اختصاص قطار فوق‌العاده زنجان - مشهد ویژه ایام پایانی ماه صفر برای زائران زنجانی

 مدیرکل راه‌آهن شمال‌ غرب کشور گفت: قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران و هیئت‌های عزاداری از زنجان به مشهد راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ منوچهر صفری با اشاره به ختصاص دو قطار فوق العاده به مشهد، اظهار کرد: برای سهولت سفر مردم استان و هیئت‌های مذهبی، تعداد دو قطار فوق‌العاده به مشهد مقدس برای ایام آخر صفر برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته یک رام قطار فوق‌العاده به مشهد بود و امسال یک قطار دیگر اضافه شده است، افزود: راه‌آهن شمالغرب کشور نسبت به جابه‌جایی بیش از هزار نفر برنامه‌ریزی کرده است.

این مسئول با اعلام اینکه نخستین رام قطار ویژه هیئت‌های مذهبی استان ساعت ۱۵: ۲۰ شامگاه روز گذشته (دوشنبه؛ ۲۰ شهریورماه) به سمت مشهد مقدس حرکت کرد، افزود: با توجه به فرارسیدن دهه آخر ماه صفر و همانند سال‌های قبل راه‌آهن شمالغرب کشور برای رفاه حال زائران اعزام هیئت‌های مذهبی به مشهد مقدس را در دستور کار قرار داده است.

صفری افزود: با رایزنی‌های انجام شده ۵۰۰ بلیت به صورت رفت طی روزهای ۲۰ و ۲۱ و ۵۰۰ بلیط برگشت نیز برای روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه برای گروه‌های هدف در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور گفت: همچنین دومین رام قطار ویژه هیئت‌های مذهبی استان برای اعزام به مشهد مقدس ساعت ۲۰:۱۵ شامگاه سه‌شنبه ۲۱ شهریور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha