کد خبر 216259
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

عرضه بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از ساعت 21 امشب + قیمت خرید بلیت

عرضه بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از ساعت 21 امشب + قیمت خرید بلیت

مدیرعامل راه‌آهن گفت: از بیستم تا پایان شهریور روزانه شش رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - مشهد و بالعکس پیش‌بینی شده است که بلیت آن از ساعت ٢١ امشب به‌صورت اینترنتی عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛سید میعاد صالحی در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: از بیستم تا پایان شهریور روزانه شش رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - مشهد و بالعکس پیش‌بینی شده است که بلیت آن امشب به فروش می‌رسد.

وی افزود: با توجه به پایان سفرهای زائرین اربعین و افزایش سفرها در ایام شهادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و روزهای پایانی تابستان، از بیستم تا پایان شهریور روزانه شش رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - مشهد و بالعکس پیش‌بینی شده است.

معاون وزیر و راه شهرسازی همچنین اعلام کرد که بلیت این قطارها، از ساعت ٢١ امشب به‌صورت اینترنتی عرضه خواهد شد.

سفر ریلی به مشهد با چقدر هزینه؟

آغاز عرضه و فروش بلیت قطارهای فوق العاده به مقصد مشهد در حالی است که بررسی های خبرنگار خبرگزاری فارس نشان می دهد اکنون ارزان ترین بلیت قطارهای مسافری به مقصد مشهد به نرخ ۲۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان برای قطار های اتوبوسی ۴ ستاره فروخته می شود. قطارهای کوپه ای  ۴ستاره ۴تخته به قیمت ۳۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان و ۴۹۳ هزار و ۵۰۰ تومان، قطارهای سه ستاره کوپه ای ۶ نفره به قیمت ۲۲۳ هزار و ۵۰ تومان، قطارهای ۵ ستاره کوپه ای ۴ نفره ۷۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۷۰۵ هزار و ۳۵۰ تومان و قطارهای ۵ ستاره ویژه کوپه ای ۴ نفره به نرخ ۷۹۲ هزارتومان فروخته می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha