کد خبر 216539
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

شناسایی دارندگان سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در دستور کار دستگاه قضائی اصفهان

شناسایی دارندگان سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در دستور کار دستگاه قضائی اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از عزم دستگاه‌های قضائی، اطلاعاتی و انتظامی استان برای شناسایی و برخورد با افرادی که اقدام به نگهداری و استفاده از مهمات و سلاح‌ غیرمجاز می‌کنند، خبر داد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از انسجام و اقتدار نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مبارزه با جرائم به عنوان نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: با وجود آمادگی نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی کشور در مقابله با جرائم و چالش‌ها اولویت برنامه‌های تدوین شده معطوف به امر پیشگیری از وقوع جرائم است.

وی افزود: موضوعی که در امر پیشگیری باید مورد توجه جدی همگان باشد ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی جامعه است و نهادهای ذیربط باید بیش از پیش تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیرند.

جعفری از عزم دستگاه‌های قضائی، اطلاعاتی و انتظامی استان برای شناسایی و برخورد با افرادی که اقدام به نگهداری و استفاده از مهمات و سلاح‌ غیرمجاز می‌کنند، خبر داد و گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی با انسجام و هماهنگی و عزم جدی در حال شناسایی و برخورد با افرادی هستند که اقدام به نگهداری و استفاده از مهمات و سلاح‌های سرد و گرم غیرمجاز می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: دادگستری استان نیز طبق قانون از این طرح حمایت و با تعیین شعب ویژه رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها در سراسر استان، با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha