کد خبر 216465
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

تخصیص ۲ میلیارد تومان به زیباسازی نمازخانه‌های مدارس شیراز

تخصیص ۲ میلیارد تومان به زیباسازی نمازخانه‌های مدارس شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، از تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ویژه زیباسازی فضا و تهیه فرش نمازخانه‌های مدارس شهر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدخلیل عسکری در جلسه شورای توسعه و تعمیق فرهنگ نماز فارس که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، اظهار کرد: نماز می‌تواند مشکل گشای مسائل تربیتی ما باشد و آموزش و پرورش بهترین مکان برای برپایی این موضوع است.

به نقل از اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، او افزود: نحوه ورود مدیران مدارس به موضوع اقامه نماز در مدرسه بسیار مهم است لذا ضروری است ساز وکاری تدارک دیده شود تا این فریضه الهی به بهترین وجه در مدارس اقامه شود.

عسکری خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کانالی با موضوع و با عنوان «از فرش تا عرش» در فضای مجازی در دستور کار ستاد اقامه نماز استان قرار می‌گیرد و مدیران مدارس عضو این کانال در فضای مجازی خواهند شد.

او ادامه داد: برگزاری جلسه مشترک شورای توسعه و تعمیق فرهنگ نماز فارس با استاندار و درخواست مساعدت از ایشان برای پشتیبانی از اقامه نماز در مدارس جمله برنامه‌های حوزه نماز در آستانه سال جدید تحصیلی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، از تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ویژه زیباسازی فضا و تهیه فرش نمازخانه‌های مدارس شهر شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش دانش آموزان در امر اقامه نماز در سال تحصیلی گذشته، همایش تجلیل از دانش آموزان فعال نماز به زودی در سطح استان برگزار می‌شود.

او گفت: سال گذشته میزبان اجلاسیه سراسری نماز در شیراز بودیم بنابراین ضروری است تمام نقاط ضعف و قوت آن اجلاسیه را بررسی و به رفع نقاط ضعف در حوزه نماز استان بپردازیم.

عسکری عنوان کرد: اجرای طرح مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز امسال نیز استمرار می‌یابد و در این زمینه جلسه توجیهی ویژه چهار ناحیه شیراز، برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: امیدوارم آنچنان که شایسته نماز است بتوانیم در مسیر اقامه نماز و نهادینه کردن این فریضه الهی در جامعه قدم بر داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha