کد خبر 216333
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

علیزاده در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

بالغ بر دو هزار دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی

بالغ بر دو هزار دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این شرکت به مناسبت فرارسیدن فصل پاییز خبر داد و گفت: در ماه مهر بالغ بر دو هزار دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، چیزی به شروع ماه مهر نمانده است و شهروندان به سیاق سالیان گذشته چشم انتظار گره های کور ترافیکی در معابر پایتخت هستند!

هر ساله با شروع فصل پاییز، ترافیک، به یکی از معضلات اساسی شهروندان ساکن تهران تبدیل می شود و بسیاری از ساکنان تهران نسبت به عدم تامین ناوگان مورد نیاز در شرکت اتوبوسرانی گلایه می کنند.

هرچند پیش از این موضوع لزوم ایجاد فرهنگ سازی نسبت به استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی در اولویت است و اگر خانواده های تهرانی به جای استفاده از خودروهای شخص تک سرنشین یا دو سرنشین به ناوگان حمل و نقل عمومی روی بیاورند بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی تهران به خودی خود مرتفع می شود.

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات در ارتباط با تمهیدات این شرکت برای استقبال از ماه مهر و به تبع بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: با توجه به تجربیات سالیان گذشته تمام خطوط مورد رصد کارشناسان شرکت قرار گرفته و مقرر شده است با توجه به تقاضای سفر در هر خطوط، پیش بینی های لازم جهت تامین ناوگان مورد نیاز در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به آمادگی صد درصدی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان کرد: قرار است حدود دو هزار دستگاه اتوبوس در شهر تهران به شهروندان خدمت رسانی کند همچنین مقرر شد در برخی ایستگاه های کلیدی و پر متقاضی اتوبوس‏های کمکی با هدف خدمت رسانی به شهروندان مستقر شود.

علیزاده با بیان اینکه تلاش ما کسب رضایت حداکثری مردم می باشد، افزود: طبیعتا با آغاز فصل پاییز شاهد افزایش حجم سفرهای روزانه در شهر تهران هستیم لذا تقویت خطوط اتوبوسرانی به ویژه خطوط بی آر تی، نوسازی و بازسازی اتوبوس‏های سطح شهر تهران در دستور کار شرکت قرار گرفته است تا ناوگان اتوبوسرانی تهرانی در بهترین حالت ممکن به شهروندان خدمت رسانی کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تخصیص اتوبوس های ویژه در 20 خط سطح شهر تهران با  عنوان اتوبوس مدرسه خبرداد و گفت: مقرر شده است که این اتوبوس‏ها در ساعت آغاز و پایان کار مدارس به ایستگاه‏ هایی که در محدوده مراکز آموزشی قرار دارند اعزام شوند تا به دانش آموزان به بهترین نحو ممکن خدمت رسانی ارائه دهند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha