کد خبر 216325
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

جهاد تبیین علاج ناامیدی ها در جامعه است

جهاد تبیین علاج ناامیدی ها در جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه علاج دلسردی‌ها، ناامیدی‌ها و سرخوردگی‌ها در جامعه جهاد تبیین است، گفت: شبکه تبلیغ با سلاح جهاد تبیین در مسیر امید آفرینی در جامعه حرکت کند.

به گزارش گروه استان های حیات؛حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر یکشنبه در نشست بررسی نقش روحانیون و مبلغین در جهاد تبیین، اظهار کرد: مبلغین در شرایط سخت جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن مسئولیت سنگینی دارند و باید در این بخش تمام تلاششان را به کار گیرند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و مسئولیت‌های شبکه تبلیغ در عرصه‌های مختلف افزود: ماهیت نظام تبلیغ در رسالتمندی آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پیام‌های الهی باید از دریچه شبکه تبلیغ به جامعه منتقل شود، گفت: نقش مبلغین و شبکه تبلیغ در جهاد تبیین محوری و اثرگذار است.

حجت الاسلام مهدوی به تشریح ابعاد گسترده رسالتمندی حضرت زینب (س) پرداخت، اضافه کرد: روحانیون باید رسالت زینبی شأن را به نحو احسن در جامعه پیاده سازی کنند.

وی با بیان اینکه مبلغین گیلانی روایتگر زینبی زمانه باشند، افزود: اضطرار، مشکلات و چالش‌ها باید اسبابی برای پرورش روح و روان و تقویت ایمان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جهاد تبیین لازمه تحقق رسالتمندی تبلیغ زینبی زمانه است، گفت: دشمن دنبال ترویج و گسترش ناامیدی در جامعه است و در این خصوص باید هوشیارانه عمل کرد.
مهدوی با اشاره به تلاش‌های دشمن در نا امید کردن و تضعیف روحیه ایمان جامعه، اضافه کرد: شبکه تبلیغ در مسیر امید آفرینی و تقویت ایمان در جامعه قدم بگذارد.

وی، اجتماع اربعین حسینی را یک رویداد انسانی جهانی برشمرد و افزود: اجتماع بزرگ اربعین یکی از نشانه‌های ظهور امام زمان (عج) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، جهاد تبیین را لازمه دیگر سرعت بخشی ظهور عصر دانست و بیان کرد: جهاد تبیین نقطه مقابل فریب رسانه‌ای دشمن است.

مهدوی با بیان اینکه علاج دلسردی‌ها، ناامیدی‌ها و سرخوردگی‌ها در جامعه جهاد تبیین است، گفت: شبکه تبلیغ با سلاح جهاد تبیین در مسیر امید آفرینی در جامعه حرکت کند.

وی با اشاره به حضور ۲۲ میلیونی افراد در اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا افزود: اجتماع اربعین یک جهاد تبیین اثرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اغواگری‌های دشمن در راستای زیبا جلوه دادن دروغ و شبهات، بیان کرد: اغواگری نقطه مقابل جهاد تبیین بوده و نمونه‌ای از روایت غلط و شبهه انگیز واقعیت‌های جامعه است.

مهدوی با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در مراسم ویژه محرم و صفر، اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ اربعین توطئه دشمن را شکست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha