کد خبر 216230
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

کشف و ضبط ۱.۵ تن موادغذایی تاریخ گذشته در همدان

کشف و ضبط ۱.۵ تن موادغذایی تاریخ گذشته در همدان

سرپرست گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: در یک هفته گذشته یک ونیم تن موادغذایی تاریخ گذشته در حال عرضه از سطح شهر کشف و ضبط شد و تحویل مراجع قضایی برای رسیدگی داده شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛امیررضا ملکی، اظهار کرد: همزمان با گرم شدن هوا و نظارت‌های بهداشتی بازرسان سلامت محیط و کار از مراکز عرضه موادغذایی تشدید شده و با متخلفانی که موارد تاریخ گذشته عرضه می‌کنند و به اخطارهای بهداشتی توجه ندارند برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: هموطنان عزیز می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارشات و شکایات خود را به بازرسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان منعکس کنند.

ملکی بیان کرد: طی روزهای گذشته ۴۵۰ عدد قلیان و ادوات آن توسط گشت‌های بازرسی سلامت محیط و کار تحت عنوان گشت (تشدید) کشف و ضبط شده و متخلفان برای طی کردن مراحل قانونی به مراجعه قضایی معرفی شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در صورت مشاهده هر گونه قلیان و ادوات آن در اماکن عمومی با عرضه‌کنندگان برخورد قانونی خواهد شد و درصورت کم توجهی یا بی توجهی به اخطاریه‌ها برای جمع‌آوری تحویل مراجعه قانونی داده می‌شوند.

سرپرست گروه سلامت محیط و کارمرکز بهداشت خاطرنشان کرد: برای حفظ حقوق شهروندان در رستوران‌ها و اماکن عمومی عرضه و تبلیغ هرگونه دخانیات، قلیان و ادوات آن ممنوع است به‌همین منظور در صورت مشاهده عرضه آن توسط افراد در مکان‌های عمومی با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha