کد خبر 216119
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

بسته خبری پلیس هرمزگان؛ کشف لیفتراک قاچاق تا توقیف شیشه

بسته خبری پلیس هرمزگان؛ کشف لیفتراک قاچاق تا توقیف شیشه

فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد: ماموران انتظامی در روز جاری ۱۸ شهریورماه در نقاط مختلف استان، موفق به کشف لیتفراک قاچاق، توقیف شیشه، دستگیری قاتل و موتورسیکلت قاچاق شدند.

 به گزارش گروه استان های حیات؛سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح جزئیات این خبرها افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی فاریاب رودان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل جاده رودان به بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون حامل لیفتراک شک کرده و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که خودروی لیفتراک به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بدون هرگونه مجوز گمرکی و قانونی بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جاساز ۶ کیلوگرم ماده شیشه در سواری پژو

فرمانده انتظامی میناب نیز از کشف ۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه در این شهرستان خبرداد و گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست بازرسی شهید چغازردی برای کنترل جاده «میناب به بندرعباس» به یک دستگاه خودروسواری ۴۰۵ نقره‌ای شک کرده و به آن دستور ایست دادند.

سرهنگ عباس قاسمی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی از آن مقدار ۶ کیلوگرم ماده مخدرشیشه که داخل خودرو به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم به همراه موادکشف شده به مقام قضایی معرفی شد.

دستگیری عاملان قتل مرد ۵۶ ساله حاجی‌آبادی

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد نیز گفت: ۲ نفر از عاملان قتل شهروند ۵۶ ساله حاجی‌آبادی که در یکی از روستاهای این شهرستان به دلیل اختلاف ملکی و آبیاری کشاورزی جان خود را از دست داد، سریع بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ روح الله عبداللهی افزود: پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات صورت گرفته، مخفیگاه این متهمان که پدر و پسر بودند، توسط ماموران شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی دستگیر و یک قبضه سلاح مورد استفاده در قتل نیز از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی ابراز کرد: در تحقیقات از متهمان، نامبردگان به جرم خود در تیراندازی منجر به قتل اقرار کردند که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: ماموران انتظامی شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار کرد: درپی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد موتورسیکلت غیرمجاز در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه قطب‌آباد و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، سریع پیگیری‌ موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی، موفق شدند موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به مکان مورد نظراعزام شوند.

سرهنگ دولتیاری یادآورشد: در یک عملیات پلیسی و پس از تعقیب و گریز، موتورسیکلت توقیف و مالک آن نیز دستگیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha