کد خبر 215779
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

محموله مخدر شیشه در جاده میناب به بندرعباس توقیف شد

محموله مخدر شیشه در جاده میناب به بندرعباس توقیف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان گفت: محموله ماده مخدر شیشه به میزان ۲۲ کیلوگرم در بازرسی از یک دستگاه کامیون در جاده میناب به بندرعباس توقیف شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ محمدناصر توکلی روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند از بارگیری و حمل یک محموله افیونی به وسیله یک دستگاه «بنز آکتروس» که از مرزهای شرقی کشور وارد استان شده بود، مطلع شدند.

وی بیان کرد: ماموران سریع وارد عمل شده و نسبت به پایش و رصد تحرکات احتمالی این باند اقدام کردند و در یک اقدام غافلگیرانه خودروی یادشده را در محور میناب به بندرعباس توقیف و در بازرسی تکمیلی از کامیون، ۲۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه را کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان ادامه داد: ماموران در این رابطه یک دستگاه «بنز آکتروس» را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

طبق اعلام پلیس هرمزگان، ماموران انتظامی استان در یکماه گذشته موفق به کشف و ضبط ۷۷۵ کیلوگرم محموله موادمخدر شیشه در چندین عملیات جداگانه شدند و تنها در ششم مردادماه امسال ۵۰۰ کیلوگرم از یک دستگاه کامیون در حاجی‌آباد کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha